Op vrijdag 8 april 2016 heeft Facebookpagina Klantenservice zichzelf wederom bewezen door het magische getal van 300.000 likes te bereiken.
Bedenker en hoofdbeheerder van de pagina Donny de Jong doet zijn woord.
Het lijkt nog wel de dag van gisteren dat ik het briljante idee kreeg om iedereen in de zeik te gaan nemen door mezelf voor te doen als een klantenservicemedewerker.
Ondanks mijn zware drank- en drugsverslaving weet ik het nog goed, het was een druilerige dinsdag en ik was op snuffelstage in Zuid-Moldavië.
Nu hoor ik jullie al denken “Wat moet je daar nou?” .. Ja, dat weet ik ook niet.
Uiteraard besefte ik al jaren wat voor krankzinnig geniale entertainer ik ben en het duurde niet lang voordat de rest van Nederland hier ook niet meer onderuit kon.
Wie kent hem niet? De eerste post bij Tele2 die de Nederlandse geschiedenis zo drastisch heeft doen veranderen…
We zijn nog geen 9 maanden (één mensenzwangerschap) verder en de klantenservice heeft al behoorlijk wat stof doen opwaaien.
Lees hier enkele berichten die in de media verschenen.
300.000 likes
Hoe geweldig ik mezelf ook vind, moet ik natuurlijk toegeven dat de hele Facebookpagina niks zou voorstellen zonder de fans.
Bij deze wil ik alle 300k+ likers van harte bedanken, zonder jullie was ik gewoon een nietszeggende klootzak en een pestkop geweest.
Vandaag ben ik vanzelfsprekend in staat van transcendente euforie beland door deze fantastische mijlpaal.
Ik trek nog een biertje open en ga vanavond lekker uit m´n bundel.
Cheers en fijn weekend!
Facebook Comments