AD – Klantenservice pakt klagende consument keihard terug

De facebookpagina ‘Klantenservice’ is nog geen week online, maar maakt nu al het leven zuur van veel grote Nederlandse bedrijven en hun klagende klanten. Op de facebookpagina’s van giganten als de Efteling, Ikea, Lidl en Ziggo reageert ‘Klantenservice’ op brutale wijze op online klachten van consumenten. Een van de beheerders van de pagina noemt het een ‘satirisch protest tegen domme mensen’.


Geenstijl – Trollende online klantendienst trolt consumenten

Huiver. Het internet is een trol rijker. Mooi, want we zijn al een tijdje goed klaar met dat “Oei, dat is idd balen” “Vervelend om te lezen” en “Bedankt voor het meedenken” webcare-volk. Natuurlijk, Engelse versies waren eerder, maar Nederland’s tijd is gekomen. Meer van zulks na de breek, en natuurlijk op de Klantenservice FB-pagina zelf.


Flabber – Briljante “Klantenservice” pakt zeiksnorrende consumenten keihard terug

Nog geen week online, maar maakt nu al het leven zuur van bedrijven en hun zeikende klanten.
De facebookpagina ‘Klantenservice’ is nog geen week online, maar heeft nu al meer dan 80.00 likes weten te vergaren, omdat ze op satirische wijze het leven zuur maken van veel grote Nederlandse bedrijven en hun klagende klanten.


 Bedrijven WOEST op Facebookpagina ‘Klantenservice

De trollpagina heeft zich de woede van diverse grote bedrijven op de hals gehaald.
Mocht u de afgelopen dagen onder een steen hebben geleefd: er is in Nederland een facebookpagina actief die zich voordoet als de klantenservice van een bedrijf, en naar Brits voorbeeld klagers op Facebook te lijf gaat met lompe reacties. Als profielfoto gebruiken ze een lief meisje met een headset, opererend onder de naam ‘Klantenservice‘. De internetamateur zal dus niet snel doorhebben dat ze met een fake account van doen hebben. Met 85.000 likes op het moment van schrijven mogen we gerust van een trollsucces spreken.