Jetset Sushi Utrecht


De post bij “Jetset Sushi Utrecht” heeft voor veel ophef en media aandacht gezorgd:

 

 

 


 

Wat is de reden dat Klantenservice Jetset Sushi Utrecht publiekelijk aan de schandpaal heeft genageld? Waarom niet op een andere manier oplossen, in plaats van mensen een slechte recensie laten schrijven?

 

-De Facebook pagina “Klantenservice” en bijbehorende website teamklantenservice.nl zijn enerzijds een satirisch protest tegen ‘domme’ en zeurende mensen en anderzijds (soms) een protest tegen de dienstverlening en werkwijze van bedrijven.
Dit laatste was het geval bij Jetset Sushi Utrecht.
De eigenaar reageerde enorm agressief, dreigde dat hij weet waar de klant woont en als klap op de vuurpijl riep hij dat absoluut niemand hem kapot kan maken.
Dit vonden wij wel een leuk moment om hem kennis te laten maken met de kracht van social media.

12596074_937981816296380_50152369_n

We hebben hem niet direct aan de schandpaal genageld zoals jullie impliceren maar daarentegen gaven we hem de kans om de publiciteit in hun voordeel te gebruiken door z’n excuses aan de klant aan te bieden.

 

12524308_557690774383644_2115529613939417301_n

 

In plaats daarvan lieten ze openbaar weten hier geen gehoor aan te geven en niet hun excuses aan zouden bieden.

 

12509593_557691714383550_4728523286694436583_n

Wat vindt Klantenservice van de massale reacties van de volgers? Ik doel dan op de negatieve recensies e.d. via Eet.nu en de Facebookpagina.

 

-Er zaten behoorlijk wat lachwekkende recensies tussen. Uiteraard zijn er altijd mensen die net een stapje verder gaan en het iets te bont maken. Welkom op het internet 🙂 
Echter, we hebben geen medelijden met ze en hebben er goed om kunnen lachen.

 

Is er nadien nog contact geweest met Jetset Sushi? Zo ja, hoe reageerden ze?

 

-Ze hebben er op een gegeven moment toch voor gekozen om eieren voor hun geld te kiezen door op onze Facebookpagina een excuses te typen.

12507586_557890217697033_3016967750109980364_n

Wat vindt Klantenservice van de reactie die Jetset Sushi via Facebook heeft gegeven?

 

-Ondanks dat we sceptisch zijn over de oprechtheid van hun excuses vinden we het toch netjes dat ze het alsnog (openbaar) gedaan hebben.
Daarnaast is de lol er op een gegeven moment wel af hebben we onze volgers verzocht het trollen te staken.

 

leuk_geweest
Wellicht weet de eigenaar alle gratis publiciteit alsnog in zijn voordeel te gebruiken. Er bestaat wat ons betreft namelijk geen negatieve publiciteit, pas als ze niet meer over je praten moet je je zorgen gaan maken, Mesam 😉


 

Facebook Comments

Donny

Mijn hobby's zijn postzegels en knaagdieren. Ik ben gewoon baas.