De post bij “Jetset Sushi Utrecht” heeft voor veel ophef en media aandacht gezorgd:
Wat is de reden dat Klantenservice Jetset Sushi Utrecht publiekelijk aan de schandpaal heeft genageld? Waarom niet op een andere manier oplossen, in plaats van mensen een slechte recensie laten schrijven?
-De Facebook pagina “Klantenservice” en bijbehorende website teamklantenservice.nl zijn enerzijds een satirisch protest tegen ‘domme’ en zeurende mensen en anderzijds (soms) een protest tegen de dienstverlening en werkwijze van bedrijven.
Dit laatste was het geval bij Jetset Sushi Utrecht.
De eigenaar reageerde enorm agressief, dreigde dat hij weet waar de klant woont en als klap op de vuurpijl riep hij dat absoluut niemand hem kapot kan maken.
Dit vonden wij wel een leuk moment om hem kennis te laten maken met de kracht van social media.
We hebben hem niet direct aan de schandpaal genageld zoals jullie impliceren maar daarentegen gaven we hem de kans om de publiciteit in hun voordeel te gebruiken door z’n excuses aan de klant aan te bieden.
In plaats daarvan lieten ze openbaar weten hier geen gehoor aan te geven en niet hun excuses aan zouden bieden.
Wat vindt Klantenservice van de massale reacties van de volgers? Ik doel dan op de negatieve recensies e.d. via Eet.nu en de Facebookpagina.
-Er zaten behoorlijk wat lachwekkende recensies tussen. Uiteraard zijn er altijd mensen die net een stapje verder gaan en het iets te bont maken. Welkom op het internet 🙂
Echter, we hebben geen medelijden met ze en hebben er goed om kunnen lachen.
Is er nadien nog contact geweest met Jetset Sushi? Zo ja, hoe reageerden ze?
-Ze hebben er op een gegeven moment toch voor gekozen om eieren voor hun geld te kiezen door op onze Facebookpagina een excuses te typen.
Wat vindt Klantenservice van de reactie die Jetset Sushi via Facebook heeft gegeven?
-Ondanks dat we sceptisch zijn over de oprechtheid van hun excuses vinden we het toch netjes dat ze het alsnog (openbaar) gedaan hebben.
Daarnaast is de lol er op een gegeven moment wel af hebben we onze volgers verzocht het trollen te staken.
Wellicht weet de eigenaar alle gratis publiciteit alsnog in zijn voordeel te gebruiken. Er bestaat wat ons betreft namelijk geen negatieve publiciteit, pas als ze niet meer over je praten moet je je zorgen gaan maken, Mesam 😉
Facebook Comments